ΜΗΝΥΜΑ

ΓΙΑ ΚΗΡΥΓΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΥΡΙΑΚΩΝ, ΕΟΡΤΩΝ ΚΑΙ ΑΓΙΩΝ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΤΙΚΕΤΕΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2020

Χριστουγεννα σημαινει..........

Χριστουγεννα σημαινει, πως ψαχνω τον αδερφο μου. Εσενα που με αδικησες. Εσενα που με κατακλεψες. Εσενα που μου χρωστας και δε μου δινεις. Εσενα που ξεπουλησες την αδελφικη αγαπη για να εχεις ενα χωραφι παραπανω. Ενα σπιτι παραπανω, για να ωφεληθουν τα παιδια σου και να ζουν σαν αρχοντες. Και να αδικηθουν τα δικα μου και να ζουν σε νοικιασμενα υπογεια.

Χριστουγεννα σημαινει πως σε περιμενω αδερφε μου, να ερθεις να παραγραψουμε ολα τα χρεη για να παραγραψει και ο Χριστος τα δικα μας.

Αργησα να καταλαβω τα παραξενα μυστικα Του.:

Ο ΘΕΛΩΝ ΠΡΩΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΣΤΩ ΠΑΝΤΩΝ ΔΙΑΚΟΝΟΣ

ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΥΜΩΝ ΕΥΛΟΓΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΡΩΜΕΝΟΥΣ ΥΜΑΣ

ΟΣ ΓΑΡ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΑΥΤΟΥ ΣΩΣΑΙ ΑΠΟΛΕΣΕΙ ΑΥΤΗΝ

Αργησα να καταλαβω οτι για να κερδισω πρεπει να χασω.

Για να παρω πρεπει να δωσω.

Για να ανεβω πρεπει να κατεβω

Θα ανοιξουν τα ματια μου ομως, οταν ανοιξουν τα σπλαχνα μου.

Χριστουγεννα ηταν οταν ενας φιλος μου εισαγγελεας, εφυγε απο το εορταστικο τραπεζι - δε μου κατεβαινει μπουκια ειπε - και πηγε να φαει με τους φυλακισμενους...................


Της Μαρίας Μουρζά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου